Monday, July 27, 2009

奖状来了!!(录影)

感谢little prince's mummy带给我家一份喜讯!!
两份奖项我就不客气地搬入我家了。。。哈哈。。。
The rules for these awards are: To accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his/her blog link. Pass the award to 15 other blogs that you’ve discovered and think are great! Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

看到这规则,我就头大了!!这只是刚建立好的一个小康之家,人生地不熟。。。就只有那么几个的好朋友!!我想,迟点慢慢再加。时常听老板说,“问题不是问题”,所以这应该没问题的吧。。。
1。3-Seconder 理由:你家的JD太可爱了,肥肥胖胖的,好想让他和番薯仔见见面!!
2。Broccoli&Ginger 理由:从你家,感受得到妈妈的伟大哦。。。
3。Everything Malaysia 理由:你家的资讯饱满,所以也派给你罗。
4。heimama 理由:我知道黑妈妈拿奖拿到手酸了,可是实在是忍不住要再给你,你家的两兄弟实在是太幽默了。
5。Mothering Corner 理由:你做的一切一切,都让我佩服,因为太细心了。。。

番薯仔在这里感谢大家的支持,为大家拍起手掌!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails